Κρητικές Μαντινάδες
Μιχάλης Τζουγανάκης στο Düsseldorf - Για που το 'βαλες καρδιά μου
ΠΕΤΡΟΠΕΡΔΙΚΑ ( Θ' ΑΝΕΒΩ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ )
Δέντρο Χριστουγεννιάτικο μ' ευχές έχω στολίσει ο νέος χρόνος που θα 'ρθει χαρές να σε γεμίσει.
Μια μια τσι μέρες τσι μετρώ
η απόλυση για να 'ρθει
πολίτης να ξαναγεννώ
στα κρητικά εδάφη.
Κρύο, ομίχλη και βροχή
νιώθω μες την ψυχή μου,
μα θε να ρθει η στιγμή
που θα 'σαι συ μαζί μου
Θα σ’ αγαπώ ως αγαπά
ο γάιδαρος τα χόρτα,
η γάτα τα γατάκια τζη
κι ο πετεινός την κότα!
Tzouganakis@Mantinades me askomantoura
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)